1 Mart 2012 Perşembe

Walk off the Earth!

Tamam üşendiğimden çalamadığım gitarın fotoğraflarını çekerek sanatımı başka alanlara kaydırmak zorunda kalıyor ve bununla avunuyo olabilirim. Ama her şekilde iyi müziğin peşindeyim. Bugünün bana faydası art arda keşfedilen 2. grup Walk OFF the Eart oldu.. Kliplerinde bazen 2 bazen 5 kişilik gruplar halindeler..Gianni isimli uzun saçlı arkadaş şu anda bizim eve evlatlık alabileceğimiz türden.. Kendisinin araştırma sonuçlarıma göre çalamadığı bir alet yokmuş... En azından yaratıcı bir grup.Umarım ZAZ gibi çabuk tüketilmezler... Onları da çok sevmiştim ama benzerleri acun ılıcalı programlarına kadar çıkınca bezdim arkadaşım pes ettim dinleyemiyorum...

8 yorum:

  1. sokak müziği sokakta kalmalı bence zaz gibi yoksa büyüsü bozuluyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum sokak müziği yapan adam sonuçta kendini kolay kolay kasmaz rahat adamdır ticari kaygıları yoktur... O yüzden de müziği önce kendisi için icra edendir diğer türlü beğenilme ve popülerlik kaygısı müziği mecburiyete sürükleyebilir..

      Sil
  2. Müziği çok beğendim, anlatımınızı da..

    YanıtlaSil
  3. "Bugünün bana faydası art arda keşfedilen 2. grup Walk OFF the Eart oldu" teşekkürler bize de yeni bir grup ismi kazandırmış oldun.

    YanıtlaSil
  4. rihanna'nın rampapapam rampapay şarkısını da çok güzel söylüyor :D ilk orda keşfetmiştim ben bu adamları :D somebody that i used to know'u da çok seviyorum çok da güzel coverlamışlar :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cover yaparak tanınan bir grup sanırım ama albümleri de almaya değer olurdu...

      Sil

Yorumlar