9 Eylül 2012 Pazar

Evime geri döndüm a dostlar!






























































Geri döndüm 
Evimle hasretimi giderdiğim günden beride o baca senin bu vadi benim geziyorum. 
Fotoğraflar Göreme yolu  ve Zelveye ait.
Bu vadileri kaçıncı gezişim bilmiyorum
Çektiğim on binlerce fotoğrafla boğuşup dururken
Ki bir fotoğraf yarışması için hazırlandığımı söylemeliyim
Bi post yapiiim şenlensin blogum istedim
Bir de insanın evi gibisi yok 
Nevşehir de yaşamak  ise bir ayrıcalık 
Daha keşfedemediğim o kadar çok yer var ki



6 yorum:

  1. Gamze Özçelik'in abartı "güzelliği"nden sonra sen bambaşka gözüktün gözüme :)
    Doğal, sade, abartısız bir güzellik...
    :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Düş Kızı. Gamze özçelik'e benzetilmek güzel. O kadar sık başıma geiyor ki . Ama senin kadar zarif kimse dile getirmemişti

    YanıtlaSil
  3. dün de bugün de keyifle baktım.
    :)

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim deeptone

    YanıtlaSil
  5. fotograflar sahane, elbisen de cok guzelmis :)

    www.stylishtimes.net

    YanıtlaSil
  6. teşekkür ederim Ayshe Rose. Elbisemi bi kaç sezon önce almıştım. Sık kullandığım bir elbise diyebilirim

    YanıtlaSil

Yorumlar