28 Ekim 2013 Pazartesi

30. HAFTAMDAYIM BEN :)


 Blok oluşturmaya karar verdiğimde bir iki öneri okumuştum ki çok mantıklı gelmişti blogun bir ana fikri yani bir amacı olmalıydı. Ben de bakıyorum blogum da sabit bir mevzum var mı diye . 
Aslında yok. Hayata dair bir iz bırakma derdindeyim.
Ve sanırım artık bir amacım dvar. İnsanlar öldükten sonra geride bıraktıklarıyla yaşatılmak ister ve genellikle yapabildikleri en hayırlı şey çocuk olur ya hani. Ben çocuğu da yaptım -yani en azından yolda- blogumu da açtım. Ve sanırım artık blogumun bir amacıda  dört gözle beklediğim kızım Peri ye benden  birşeyler bırakmak. 
Hamileliğimin 28. haftasında çektirdiğim bu fotografları ancak 30. haftamda paylaşabiliyorum.Sanki zaman hiç akmıyor. Hatta karnım hiç büyümüyor gibi de hissediyorum şu an 67 kiloyum lütfen  kayıtlara geçsin. 
Ahh Perim şu an bilmiyorsun ama büyüyüp genç bir kız olduğunda sevgili annenin 54 kilodan şu hallere geldiğini görüp daha çok değerimi anlayacaksın biliyorum :) Seni çok merak ediyorum. O kadar çok merak ediyorum ki bi-le-mez-sin!
            Bu arada değinmeden geçemeyeceğim yarın 29 Ekim. Ve sabırsızlıkla kızımın da elini tutup meydanlara ineceğim günü bekliyorum.Ha ben yarın o meydanda olacağım o Allah'ın emri o ayrı mesele. Son olarak 29 Ekim Cumhuriyet Bayramınız kutlu olsun !
Mutlu haftalar!





2 yorum:

  1. ne kadar tatlisin ve cok güzel bir ciftsiniz !!
    hayirlisiyla minik bebeginizi kucaginza almaniz dilegiyle..

    mucuks

    LOVE
    Sena
    senawantsmorefashion.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım bende senin blogunu inceledim de sende çok tatlı ve tarzsın.

      Sil

Yorumlar