23 Temmuz 2012 Pazartesi

İşte geldim burdayım!



Efendim tatilim bitti. Blogdan uzun bir süre ayrı kaldım.. Kimler neler yapmış biriken yayınları okumaktan ancak fırsat buluyorum.
Tatil benim için hem yorucu hem de beni daha da güçlendiren  anılar  olarak hayatımın tam ortasında duran diğer pek çok anı gibiler artık. - bu cümleyi çözmek zaman alabilir-

Tatil günlüğü adı altında  fotoğraflarımı sizlerle paylaşmak için sabırsızlanıyorum.

Bu tatile bir mezuniyet, bir düğün, bir seminer sığdırılmakla birlikte gezmek tozmak adına da Aydın, Denizli, İzmir,Manisa,Didim,Kuşadası,Marmaris,Bodrum,Antalya, Adana gibi pek çok yer keşfedildi.
Keşfedilen şeylerden bazıları bi kaç kitap bir adet iyi bir fotoğrafçı idi.
Hayata dair bir iki şey de ; bir evlilik haberi, bir boşanma haberi, bir ayrılık haberi,iki bebek doğumu, bir hamillelik beklentisi idi.

Hayat var ya bazen  o kadar boktan ki.
Bazende bi o kadar masum.

Doğumlar ayrılıklar düğünler paylaşılamıyor belki ama

Kitaplar: Necati Cumalı- Tütün Zamanı
            Trevian- İnci Sokağı
            Süheyla hanım - Süheyla -yazarın soy ismini unuttum-
                                                                  VE
     
              Keşfedilen fotoğrafçı İsmail Özyurt.
              http://www.ismailozyurt.com/


                           

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar