23 Temmuz 2012 Pazartesi

Başı ve sonu olmayan şeyler vardır bu hayatta bilir misin?


Soğuk bir geceydi. Böyle bir aptallığı nasıl yaptım dedim önce  kendime.. Hayatımda hiç görmediğim tanımadığım biriyle tam 45 dakikalık bir yolculuk gecicekti. En azından ben öyle planlıyordum.
Atkımı ağzıma öyle bir sarmışım ki önümü göremiyordum. Atm lerin önüne geldim ve önümden bişey geçti
-Plakayı göremiyorum lanet olasıca-
Acaba nasıl tarif edildim dedim Ne çok benim gibi eleman varmış vay arkadas!
Neyse sonunda iki tur daha attıktan sonra önümde küt diye durdu..Kapı açıldı.  Sormadı bende anlatmadım zaten sustum, pencereyi açtım. Hava hafif rüzgarlı bense nefes almak için ısrarlı idim. Nefes alamıyordum pencereden sarkmayı tercih ettim.Saatlerce orda öyle hem saçlarımı hem kendimi rüzgara bırakmışım..

 Derken o kadar uyuşmuşum ki  sesle irkildim..
- Geldik mi?

Kaç saattir yoldaydık.. Ben kaç saattir uyumamıştım.. Burası neresiydi hala hatırlamıyorum garip değil mi? Kapıyı açtım ve indim

- Adını anlamlandırmak gerekti ve işte burası gerçekten yeterli dedi

 Ne demek istedi sabaha karşı yosun kokusu neden bu kadar güzeldi?

Bilmedim bilemedim.. Bilmek istemedim.
Bi daha
-Geldik mi?
Kaç saattir yoldaydık burası neresiydi hiç bir fikrim yok . Ama nerden bilebilirdi ne istediğimi .Bilecek kadar zaman geçmedi ki.
Burada olmak istediğimi Nerden bildin ? Söyledim mi?
-İsmini bile bilmezken mi..
Afalladım.
Haklıydı.

Sabaha karşı duyduğum o yosun kokusu sarhoş ettiği için mi saçmalamıştım .. Bilemiyorum.. Arabadan indim bir iki adım zar zor atarken  taşlara oturdum- gerçi oturmadan çok yığılmaydı o sanki-Sigaramı yaktım. Titriyordum eminim.. İnsan agzını bulamaz mı arkadas ... Bulamadım .
 .. Paylaşmak için tanımak mı gerekli .. Tanımak için paylaşmak mı?
Fark ettim ki  karnım açtı 5 tane sigarayı ardı ardına içtikten sonra taşlardan kalktım. Beni izliyor hiç bir şey söylemiyor sormuyordu. Arabaya bindiğimde dönelim mi demedi. Pencereyi açtım rüzgarın saçlarımla oynayışını izlerken dalmışım.
Gözlerimi açtığımda olmam gereken yerde saçlarımdaki o yosun kokusuyla uyanmıştım. Ellerim hala sigara kokuyor bense hala dalgaların sesini duyabiliyordum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar