29 Mayıs 2012 Salı

Do It Yourself ! (DIY)

Takip ettiğim bloklar bana ilham vermekte.
 Mutlu oluyorum çünkü herkesten bir şeyler öğreniyorum.
Daha cesur oluyorum yazdığım yerde aslında.
 Moda blogları beni renklendirdi diyebilirim.
 Fotoğraf blokları ufkumu genişletti
 Günlük tarzı bloglar hiç tanımadığım insanların evine ruhlarına beni misafir etti.
Birde dıy bloglar var ki yaratıcılığımı harekete geçirmekte.
Bende sizlere özendiğim bloglardan aldığım ilhamla yaptığım bir Dıy çalışmasını anlatacağım.

Efendim uzuuuun bir zaman önce aldığım bu saati artık ne yapacağımı düşünürken ki görüldüğü gibi yıpranmıştı azcık...


Gözüme bu iki oje takıldı   Veeeee  acaba? dedim


Başladım saatimi oje ile boyamaya sonuçta kaybedecek pek birşeyim de yoktu


Önce biraz sürüp kurumaya bıraktım ki acaba soyulup yüzeyden kalkar pul pul olur mu diye..


Baktım ki bişi olmuyor devam ettim tabe.


Derken boyadığım diğer tarafında kurumasını bekledim ve


Sonunda tamamladım


VE ortaya böyle bişey çıktı


Tabi bu dıy çalışmasında  en büyük rol dolabın bi köşesinde unuttuğum   iki ojeme aitti :)


2 yorum:

  1. şimdi de ben ilham aldım:D
    benimde bir beyaz saatim var ve ojelerle onu her kıyafete uygun renkte boyarım.
    bu arada renkler çok canlı görünüyor ve harika olmuş:)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim.. Umarım saatinizi değerlendirmenizde size yardımcı olur

    YanıtlaSil

Yorumlar