2 Haziran 2012 Cumartesi

Bugün Damsa da !

Romantik bir gün geçirdim gerçekten.




Yılardır Nevşehir de olmama rağmen ilk defa geldiğim Damsa Barajı beklentilerim üstünde bir mekan oldu çıktı diyebilirim



Annem beni sazlıkta mı doğurdu ne,  o kadar mutlu oluyorum sulak mekanda.





Manzara ışık beni mest etti  bu anlarda


Keşiflere çıkıldı doğal olarak.. 




...................................................................................................




Sevdicekle kareler yakalandı

Yeni arkadaşlarda edinildi 



İrem ( şu yukardaki bilmiş şirin) beni kardeşi ilan etti.





Ve gün 
BİTTİ

 

2 yorum:

  1. fotolar harika keşke gün hiç bitmeseymiş:)

    Görüşmek üzere
    www.bakbuharika.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim .. mutlaka bakacağım adresine

    YanıtlaSil

Yorumlar